Eye4Dance
NederlandsEnglish

TICKETS F.A.Q

Wat is een e-ticket?

Een e-ticket is een digitaal ticket, welke verzonden wordt per email nadat de betaling ontvangen is. Voor de meeste betaalmethodes geldt dat u de email meteen ontvangt.

Bij eenmalige machtigingen en overboekingen kan het 3-4 dagen duren, nadat het afgeschreven is. De email bevat een link via welke u de tickets in PDF formaat kunt downloaden.

U dient de e-tickets uit te printen en mee te nemen naar het evenement.

Ik heb mijn e-ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?

Controleer uw ongewenste postvak (spam folder) op de bevestigingsmail, waarin u de link naar de tickets kunt vinden.
Indien u deze niet kunt vinden, dan kunt u inloggen op "Mijn Paylogic" op www.paylogic.com om uw tickets meteen te downloaden.

Mijn naam staat op alle tickets. Kunnen mijn vrienden er dan nog wel gebruik van maken?

Voor de meeste evenementen staat de naam van de koper op alle tickets. Dit heeft geen invloed op de toegang van uw vrienden, die een ticket gebruiken met uw naam erop. De naam van de gebruiker moet op het ticket staan in het geval dat het evenement gebruik maakt van Personalisatie.

Als er sprake is van Personalisatie, dan kunt u dit altijd duidelijk in de bevestigings-mail terug vinden.

Hoe weet ik dat ik de enige ben die binnen komt met mijn ticket?

Elk e-ticket heeft een unieke barcode, welke gescand wordt aan de ingang van het evenement. Elke barcode geeft eenmalig toegang tot het evenement. Het is daarom nutteloos om dezelfde ticket meerdere keren uit te printen, te kopiëren of te verkopen, daar er slechts eenmaal toegang verleend wordt.

Moet ik de ticket(s) op A4-formaat printen?

Ja. Dit geeft het beste resultaat voor het scannen van de barcodes.

Moet ik de ticket(s) in kleur printen?

Het is niet noodzakelijk om de tickets in kleur te printen (tenzij specifiek vermeld op het ticket). De barcode is het belangrijkste, zorg er voor dat deze duidelijk zichtbaar is.

Wat is " Adobe Reader"?

De tickets worden verzonden als een PDF bestand. Dit type bestand kan geopend worden met Adobe Reader, U kunt deze gratis downloaden op de Adobe website. Na het installeren van het programma kunt u het bestand openen en de tickets printen.

Tegenwoordig kunt u ook via Windows Live Mail en Google Mail de e-tickets openen zonder extra software.

Ik kan mijn ticket(s) niet printen, wat moet ik doen?

Indien u niet de mogelijkheid heeft om uw ticket(s) te printen, sla dan uw pdf bestand op uw smartphone op. Neem uw smartphone mee en toon uw e-ticket bij de ingang. Onze scanners kunnen in de meeste gevallen direct uw ticket van uw smartphone scannen.

Ik heb problemen met het downloaden van mijn ticket uit de bevestigingsmail. Wat moet ik doen?

Indien de download link niet de download start, klik dan met uw rechter muis knop op de link. Selecteer dan "link openen in nieuw tabblad". Controleer ook uw download map. Het is mogelijk dat uw tickets al gedownload zijn.

Ik ben mijn ticket kwijt/ mijn ticket is gestolen. Wat moet ik doen?

Stuur een mail naar customerservice@paylogic.com en vermeld uw bestelnummer en een betaalbewijs. Zij kunnen u nieuwe tickets opsturen en de oude blokkeren.