NederlandsEnglish

Tickets

Wat is een e-ticket?
De kaartverkoop start woensdag 10 februari om 12:00 via deze site. Let op met tickets via derden, we kunnen de echtheid hier niet van garanderen.

Wat is een e-ticket?
Een e-ticket is een digitaal ticket, welke verzonden wordt per email nadat de betaling ontvangen is. Voor de meeste betaalmethodes geldt dat u de email meteen ontvangt. Bij eenmalige machtigingen en overboekingen kan het 3-4 dagen duren, nadat het afgeschreven is. De email bevat een link waar je je tickets in PDF formaat kunt downloaden. Je hoeft je kaartje niet te printen, we kunnen deze ook vanaf jouw telefoon scannen.

Ik heb mijn e-ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer je ongewenste postvak (spam folder) op de bevestigingsmail, waarin u de link naar de tickets kunt vinden. Indien je deze niet kan vinden, dan kun je deze via de volgende link opnieuw opvragen: www.yourticketprovider.nl/ticketopvragen

Mijn naam staat op alle tickets. Kunnen mijn vrienden er dan nog wel gebruik van maken?
Voor de meeste evenementen staat de naam van de koper op alle tickets. Dit heeft geen invloed op de toegang van je vrienden, die een ticket gebruiken met jouw naam erop.

Hoe weet ik dat ik de enige ben die binnen komt met mijn e-ticket?
Elk e-ticket heeft een unieke barcode, welke gescand wordt aan de ingang van het evenement. Elke barcode geeft eenmalig toegang tot het evenement. Het is daarom nutteloos om dezelfde ticket meerdere keren uit te printen, te kopiëren of te verkopen, daar er slechts eenmaal toegang verleend wordt.

Moet ik de ticket(s) op A4 formaat printen?
Ja. Dit geeft het beste resultaat voor het scannen van de barcodes. We kunnen jouw ticket ook vanaf je telefoon scannen.

Moet ik de ticket(s) in kleur printen?
Het is niet noodzakelijk om de tickets in kleur te printen. De barcode is het belangrijkste, zorg er voor dat deze duidelijk zichtbaar is.

Ik kan mijn ticket(s) niet printen, wat moet ik doen?
Indien je niet de mogelijkheid hebt om je ticket(s) te printen, sla dan je pdf bestand op je smartphone op. Neem je smartphone mee en toon je e-ticket bij de ingang.

Ik ben mijn ticket(s) kwijt, wat nu?
Je kan deze via de volgende link opnieuw opvragen: www.yourticketprovider.nl/ticketopvragen

Met cookies werkt deze website vlot en kunnen we u inhoud op maat tonen. Als u verder surft of op "Ja, ik accepteer cookies" klikt, dan aanvaardt u deze cookies. Meer informatie